Reflexión

"Locura es hacer la misma cosa una y otra vez esperando resultados distintos" (Albert Einstein 1879-1955)

miércoles, 18 de marzo de 2020


SISTEMAS DE TRANSMISIÓN DE MOVEMENTO CIRCULAR (3º ESO. PARTE 1 DA CUARENTENA)

Querid@s alumn@s, imos empezar con este tema durante este periodo de confinamento nas vosas casas.

Corresponde a clase de tecnoloxía taller, onde íamos ir en breve para empezar coa construcción do coche.

Intentarei explicarvos o mellor posible para que me entendades.

De todos modos para todas as vosas dudas xa sabedes que estou no correo: rosa.fernandez@colexiomartincodax.com.

Imos alá entón...

Si agora tivésemos que construir o coche, pensaríades...miña nai!! por onde empezo??

Pois primeiro pensaríamos o modelo que nos gustaría: furgoneta de xeados, coche hamburguesa, todoterreno, superdeportivo...

Despóis buscaríamos os materiais con que facelo: madeira fina, cartón pluma, cartón, plástico...

Pero en algún momento pensaríamos: "Vale... pero cómo fago que ande só?"

E aí é onde encaixa este tema.

Temos que utilizar un motor como o que xa usastes na grúa, que poderá xirar cando o conectemos a unha pila.

Pero para que o coche poida andar necesito que o que xiren sean as rodas, entón cómo transmito o movemento circular do motor as rodas?

Imos ver algúns sistemas de transmisión:


TRANSMISIÓN POR POLEAS



Nesta figura vedes que hai dúas poleas: unha de cor vermello e a outra azul. A de cor vermello chamarémoslle polea motriz porque está unida ó motor. E a de cor azul chamarémoslle polea conducida porque recibe o movemento da motriz gracias a transmisión da correa.

Normalmente á polea motriz a identificaremos co número 1 e a polea conducida co número 2.




A continuación vos poño os enlaces a dous vídeos que vos mostran unha animación de estas poleas:



Si a polea motriz (polea 1) é máis grande que a conducida (polea 2), diremos que é un sistema multiplicador de velocidade porque a polea 2 vai máis rápido que a 1.

Si a polea motriz é máis pequena que a conducida, diremos que é un sistema reductor de velocidade porque a polea 2 vai máis despacio que a polea 1.

Qué tal? O vades entendendo?...

Agora tócavos a vós. A continuación deixo unha ficha para que a fagades e ma enviedes ó meu correo para correxila e devolvela.
















No hay comentarios:

Publicar un comentario

O único requisito para comentar neste blog é o respecto polos demais.
Grazas pola túa participación